Avatar billede mjeskin Nybegynder
24. april 2013 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændring i makro gemmes ikke?

Jeg har følgende udfordring.

Jeg har lavet nogle "pop up" formularer. I disse er der en "gem" boks. Når der klikkes på denne gemmes eller søges der efter data.

I selve makroen kan jeg ikke få lov til at tilføje linjen "luk vindue", for at lukke formularen efter klik på gem/søg.

Linjen kan tilføjes og jeg kan gemme makroen. Men efter at have "testkørt" den en gang, forsvinder den tilføjede linje fra makroen.

Det anvendes access 2010

Jeg håber ovenstående giver mening.
Avatar billede terry Ekspert
24. april 2013 - 15:22 #1
never use macro's myself so cant help you so much with that.

You could add a line of code after the code which executes the macro.

DoCmd.Close
Avatar billede terry Ekspert
29. april 2013 - 08:32 #2
?
Avatar billede mjeskin Nybegynder
29. april 2013 - 12:17 #3
Jeg fandt en løsning. Jeg ved ikke om det havde betydning, men havde arbejdet med to forskellige versioner af acccess ( 07 og 10). Efter at jeg havde skrevet makroerne igen, virkede det. Trælst molboarbejde, men det virkede.
Avatar billede terry Ekspert
29. april 2013 - 12:31 #4
great. You should now close the question, either by accepting one of the given answers ort placing one yourself and accepting that one.
Avatar billede mjeskin Nybegynder
29. april 2013 - 19:57 #5
Okay. Jeg er ny herinde, så skal stadig lige fatte hvordan sitet fungerer.