Avatar billede mrmox2 Nybegynder
21. april 2013 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Office 2013 crash efter 1-2 minutter - ingen spor i fejl-log

Hvor starter jeg med at fejlsøge?

Server 2008 R2 med Fsecure antivirus

Jeg kom ind i billedet da Office Pro 2010 var afinstalleret fordi den crashede og Office 2013 Pro var installeret

Det sker det samme som før - uanset om man arbejder eller ej så går der 1-2 minutter så lukker dokumentet uden at man advares eller uden at der er nogle spor i eventviewer

wmiprvse dukker kortvarigt op i joblisten, men den er jo netop beregnet til at fange nedbrud og forhindre at fejl tager andet med i faldet, er det ikke sådan nogenlunde?

er der nogle ideer til hvor jeg kan begynde at kigge - og er der nogle åbenlyse ting jeg har overset?

har prøvet at deaktivere fsecure - samme problem
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2013 - 11:38 #1
Ved ikke om Revo Uninstaller virker på server versionen, men jeg havde prøvet at fjerne office med den og en ny installtion.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc, og installer en ny office
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2013 - 11:41 #2
Det er den frie version jeg henviser til.
Kan se på linket den bør virke.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. september 2013 - 14:11 #3
lukker - intet har hjulpet
prøver med en ældre udgave af office