Avatar billede lasse25 Nybegynder
20. april 2013 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydkort Problem Win 7 Ultimate x64

jeg har et problem med lyder på min asus a53u bærbar driveren er installeret til realtek high defination audio men der er stadigvæk ingen lyd..??
Avatar billede Blueeyez Mester
20. april 2013 - 21:05 #1
Hvis du sfspiller en youtube video og imellemtiden tjekker om der er en mute knap på din bærbar eller om mute er aktiveret i kontrolpanel eller om lyd styrken blot er skruet i bund...
Avatar billede lasse25 Nybegynder
21. april 2013 - 07:35 #2
nu virker det igen lægger du et svar jeg kan acceptere blueeyez..??
Avatar billede Blueeyez Mester
21. april 2013 - 07:46 #3
Får du her :-)