Avatar billede clausnilsson Mester
20. april 2013 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mærkeligt problem, får ikke adgang til hjemmeside

Hej, Ny wp-installation på bogholdernu.dk/wp/wp-admin/. I går købte jeg hosting til den. Jeg får stadig ikke adgang til den. Andre kan godt se den og jeg kunne se den fra min mobil i går, men ikke i dag.

I går sagde hostingsupporten at det nok bare var min dns, der ikke var opdateret, vent nogle timer. Hjalp ikke. I dag mindede de mig om at rydde min cache. Det har jeg gjort 5 gange i både IE og Chrome og på 3 forskellige computere her i huset, og jeg har genstartet alt 17 gange.

Får stadig ikke adgang: Ups! Google Chrome kunne ikke finde bogholdernu.dk

I dag sagde de så at alt er whitelistet og ser rigtigt ud jeg må tjekke min internetudbyder, for alt ser rigtig ud og fungerer. Men TDC kan jo ikke hjælpe mig, og det ville der heller ikke være nogen logik i, hvorfor skulle der lige være problemer med det ene domæne og ingen andre?

Men hvorfor kan alle andre se det og ikke jeg? Hjææælp, jeg begynder snart at rive de sidste hår af hovedet.......
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. april 2013 - 16:34 #1
Tålmodighed - vent en dag mere.

Ellers kan du redigere i din hosts-fil, indtil din dns er ok igen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. april 2013 - 19:04 #2
Hej.

  Går jeg ind på http://bogholder.nu får jeg tomt index med to underkataloger vgi-bin og wp.

De bedste hilsner
Avatar billede clausnilsson Mester
20. april 2013 - 19:24 #3
forkert url, det er bogholdernu.dk
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. april 2013 - 19:28 #4
Beklager, jeg klippe-klistrede ikke.
Det var nu stadig det rigtige site, jeg var inde på, så resultatet står jeg ved.
Og det første katalog er naturligvis [cgi-bin], inden der er flere kloge mennesker med stavekontrol...
Avatar billede clausnilsson Mester
20. april 2013 - 19:55 #5
For syv trilliarder ulykker, splitte mine bramsejl, nu virker det!!!!!

Vente - det gyldne råd! Smid et svar!

Jeg fatter bare ikke det skal tage så lang tid og det undrer mig at jeg ikke fik det råd ved hostingsupporten.

Tålmodighed er ikke min stærkeste side, men det må jeg jo så lære lidt af/om.

Tak for jeres tålmodighed :D
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. april 2013 - 20:16 #6
Fra du laver en ændring i en DNS-record kan der gå helt op til 24 timer, før den er propageret til alle DNS'er, så afhængig af hvilken DNS, du bruger i dit hjemmenet, kan der jo sagtens gå en rum tid, før det slår igennem.