Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
14. april 2013 - 22:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

xcover mobil oplåsning

hej. jeg har en samsung galaxy xcover. fin telefon, er tilfreds med den. her forleden dag prøvede min søster at gætte koden og så til sidst krævede den min google konto. jeg prøvede med både min egen, min fars og min mors, ingen af dem virkede. jeg har prøvet at slukke og tænde den igen, rive batteriet ud o.lign. den vil bare ikke acceptere de konti. har i nogen forslag til mig?
Avatar billede mash Mester
14. april 2013 - 23:34 #1
Det er noget skidt, factory reset er en mulighed men saa sletter den alt...
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
15. april 2013 - 23:08 #2
ok... det er sgu lidt noget lort...
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
15. april 2013 - 23:28 #3
jeg er villig til at slette alt... har lavet en backup. hvordan gør jeg det med en låst skærm?
Avatar billede mash Mester
15. april 2013 - 23:38 #4
Du slukker mobilen, derefter holder du vol op og home knapperne inde og så tryk på tænd knappen mens du stadig holder de andre inde, nu skulle den gerne gå i recovery mode, når den gør det kan du slippe knapperne, find wipe data og wipe cache, restart og den er som ny, vil tro at du skal bruge vil op/ned for at vælge og home for at aktivere inde i recovery menuen.
Avatar billede mash Mester
15. april 2013 - 23:41 #5
Vol op/ned skulle der have stået
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
15. april 2013 - 23:43 #6
den kommer ind hvor der stod: warning. og en hel masse farligt der kunne ske til telefonen. derefter klikke jeg noget der lignede reset og nu er den i gang med at downloade noget... det tar lang tid! der står i øvrigt odin mode... ved ikke om jeg har gjort noget forkert...
Avatar billede mash Mester
15. april 2013 - 23:50 #7
Hmm hvis den er i Odin mode så kommer den nok ikke vidre da den venter på at få data fra et program via USB,  flytter download bjelken sig ?
Avatar billede mash Mester
16. april 2013 - 00:03 #8
Du skal finde wipe data og wipe cache som jeg skriver og ikke noget andet, hvis den ikke kommer videre fra det oden mode(gør den ikke) så holde power inde til den slukker og start forfra.....
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
16. april 2013 - 00:28 #9
jeg har prøvet igenn og klikket så den restartede. den åbnede og sagde "indtast din email" ;(
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
16. april 2013 - 00:33 #10
der er ikke nogen form for muligheden wipe memory... kun den der download OS.
Avatar billede mash Mester
16. april 2013 - 00:46 #11
Ok efter hvad jeg kan laese paa xda kommer det an paa hvad version af telefonenn har...

MEn saa er der kun de mere svaere maader at goere det paa, kl er 5 om morgenen her saa skal sove, men kan godt fixe det med et program der hedder odin og saa skal man download den rigtige firmware og vaere helt sikker paa at goere det rigtigt ellers riskere man at mobil ikke kommer til at virke mere, kan godt goere det men er ikke helt tryk ved at guide dig igemmen hvis der gaar noget galt...

well sengetid...

ville ha det best med du finder en shop som kan goere det for dig..
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
02. maj 2013 - 13:03 #12
Fandt ud af det :-)
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
02. maj 2013 - 13:09 #13
Skulle holde både tænd/sæuk knaåpen, home knappen, tilbage knappen,  instillings knappen (eller rediger) og volume knapoen. (kan ikke huske om det var op eller ned) :-)