Avatar billede MichaelPierre Nybegynder
14. april 2013 - 09:02 Der er 3 kommentarer

server svarer ikke i domænet!

Vores Active Directory installation består af 3 forrest, alle med 2way
forrest trust. Alle
brugere og PCer er placeret i ADdomænet:
xxx.local, og enkelte servere er placeret i
ADdomænet:xxx.dk.
Du ser i monitoreringssystemet, som er placeret i xxx.local, at der pludselig ikke er svar fra
samtlige servere i xxx.dk. Enkelte brugerere klager også over, at de ikke kan tilgå filserveren:
brunhilde.xxx.dk, men ikke alle, bl.
a. kan du selv tilgå den!
Hvordan vil du angribe problemet, og hvor ser du mulige årsager?
Avatar billede martens Guru
14. april 2013 - 11:52 #1
3 ens spørgsmål ?

dette +
http://www.eksperten.dk/spm/979715
samt
http://www.eksperten.dk/spm/979717

Jeg ville helst smide svar her....
Avatar billede MichaelPierre Nybegynder
14. april 2013 - 12:06 #2
Ja det er de samme tre spørgmål, der er oprettet. Der var ingen, der svarede på mit dns spørgsmål oprettede jeg det heunder fejlfindig. Jeg har selv troubleshooted på det. Men det er godt at hære andres mening ag af og til. det kunne jo være at der var noget jeg ikke havde tænkt over. Men du kan rolig svare her. Tak
Avatar billede MichaelPierre Nybegynder
14. april 2013 - 16:05 #3
Kommer du med et svar i dag ?