Avatar billede hanloven Mester
13. april 2013 - 09:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prestashop tom efter installation

Hej.

Jeg har installeret Prestashop ver.1.5.4.0 på mit webhotel. Alt forløb helt efter planen under installationen med databasen mm. - Men når jeg går til siden, får jeg ikke andet end mit logo og en sort bar, med link til den mobile side af shoppen. Er der et lyst hoved der kan afklare hvad problemet kan være?

Kent.
Avatar billede hanloven Mester
13. april 2013 - 11:57 #1
Jeg tænker at det kan have med min udbyder, WebDomain at gøre. - Men jeg er ikke helt klar over hvor jeg evt. kan slå ned?
Avatar billede hanloven Mester
28. april 2013 - 15:41 #2
Lige en afklaring, for at andre evt. kan drage nytte af det.

Min 1. installation af Prestashop, lagde jeg på mit webhotel, i en undermappe, ved siden af min eksisterende hjemmeside. - Dette var kun til testformål. Her fungerede ver. 1.5 ikke. Men jeg havde held med at installere ver. 1.4 i stedet.

Jeg har efterfølgende købt et nyt webhotel, også hos webdomain. Her fungerer ver. 1.5 uden problemer. Jeg har en ide om at det måske kan skyldes at jeg har eksperimenteret med password beskyttelse i forbindelse med en .htaccess... Og at den evt. har gjort at installationen ikke fungerede på det "gamle" webhotel.

Anyway.. Det kører nu og det er det vigtigste.

/Kent.