Avatar billede NinaVikHed Nybegynder
12. april 2013 - 17:13 Der er 1 kommentar

MS Project - task opressumering

Hej

Kan nogen hjælpe mig med at løse problemet med at få lavet en task, der kan opresummere underliggende tasks i MS Project. Formålet er, at jeg kan se de huller der er i planlægningen. Jeg ville gerne have kunnet tilføje et billede, så var det måske nemmere at forstå, men det ved jeg ikke, hvor jeg kan gøre?

Er der nogle eksperter på området, der kan og vil hjælpe mig?
Avatar billede petersen7913 Forsker
15. januar 2014 - 09:31 #1
Jeg er langt fra ekspert I Projects ;) og jeg er ikke sikker på at jeg har forstået dit spørgsmål.

Men tænker på på en Summary task? Eller skriv mere udførligt hvad der er dit problem.