Avatar billede cphducks Nybegynder
11. april 2013 - 22:54 Der er 8 kommentarer

Minecraft login failed

Hej allesammen,
Min søn kan ikke logge på Minecraft længere, så han kan ikke spille online men kun offline. Når han taster sit brugernavn og password skrives der "login failed" Spillet ligge på pc med windows7, når jeg går ned på startmenu og taster %appdata% kommer mappen med Minecraft også frem ( roaming) og i den ligger der saves. Hvis jeg logger på hans Mojang konto kan jeg godt komme på men ikke spille derfra, er der nogle der kan hjælpe.
Til info skal nok lige nævnesat jeg ikke er den helt store nørd til det her halløj
På forhånd mange tak for hjælpen :-)
Avatar billede ChristianThymann Nybegynder
11. april 2013 - 23:12 #1
Lav en backup af hans gemmere/saves.
Slet mappen ".minecraft"
Gå ind på minecraft.net og hent spillet ned igen.

Det er et forsøg værd :)
Avatar billede escape4ever Novice
11. april 2013 - 23:18 #2
hej

er selv minecraft spiller så bare rolig
hvis du går ind i %appdata% > roaming > .mibnecraft
så kigger der er mappe der hedder bin prøv lige at slette den,
når han starter spillet igen bagefter er spillet nulstillet, (hans saves forsvinder ikke) inden han prøver at logge ind, så få ham til at gå ind i options ved siden af login, og tryk på force update så opdatere spillet, så prøv at logge ind igen.

/escape4ever
Avatar billede cphducks Nybegynder
12. april 2013 - 21:32 #3
Hej Christian og escape4ever,

Nu har jeg prøvet efter bedste evne at følge jeres råd, men kan stadig ikke få det til at virke. Sjovt nok kan han logge ind på sin Mojang konto, men så sker der heller ikke mere. Det ville jo være mega smart hvis man på nogen måde kunne få kontakt til dem bag Minecaft men så er jeg vist ude i noget Twitter profil og det er jeg ikke int. i. Jeg ved at han har lavet noget skærm deling med nogle af "gutterne" han Skyper med, men han er 9 år og det er de også så jeg tror ikke lige jeg kaster mig ud i den helt store smtale med dem om vores problemer.
Andre gode råd er kært velkomne da det er hans ynglings spil vil jeg dæl dylme gerne have det til at virke, så bare skyd løs :-)
Avatar billede escape4ever Novice
12. april 2013 - 21:59 #4
hej igen.
det lyder mærkeligt at han stadig ikke kan logge ind.
du kan sagtens få fat i mojang uden twitter de har en support side (FAQ)linket er her: http://help.mojang.com/
hvis du ikke finder noget i FAQén kan du via denne side oprette et nyt spørgsmål til dem.
http://help.mojang.com/customer/portal/emails/new

husk at det skal være på engelsk :) ellers ignorere de den normalt bare.

/escape4ever
Avatar billede cphducks Nybegynder
12. april 2013 - 22:23 #5
Hej escape4ever,
å har jeg prøvet at sende dem en mail. Jeg fik så flere forslag inden mail blev sendt. Bla. var der et svar om at hvis man havde haft en alm. Mincraft konto og havde imigrated til en Mojang konto ( som skulle være mere sikker) var den vist ikke helt kørt sammen med Minecraft konti endnu, så må håbe på et positivt svar fra deres side, men nu er det jo weekend worldwide så der går nok lige et par dage inden svar. Jeg poster svar her inde så snart jeg ved nærmere, måske andre kunne drage nytte af det.
MVH CPHDUCKS
Avatar billede escape4ever Novice
12. april 2013 - 22:34 #6
det lyder godt glæder mig til at høre svaret og ja det kan jo være andre havner i samme problem :)
du skal nok regne med en 3-4 arbejdsdage ca.

/escape4ever
Avatar billede cphducks Nybegynder
23. april 2013 - 11:16 #7
Hey Hey,
Jeg har stadig intet hørt fra dem og har nu skrevet igen
Avatar billede Kluddermor Juniormester
29. oktober 2013 - 11:41 #8
Jeg vil gerne høre om der var fundet en løsning, eftersom jeg har samme problem.