Avatar billede Eilertsen Nybegynder
11. april 2013 - 21:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mine fn knapper

Hej folkens

Jeg håber der er en eller nogen, der kan hjælpe mig med mit problem :-D

Jeg har en asus med windows 7 (i5 - 2,4 GHz - 64-bit - 8 GB ram), jeg købte for godt og vel et år siden, men jeg fik efter et par måneder problemer med mine fn knapper, der ikke virker.

Det skete efter, jeg prøvede at installere et program på computeren, hvorefter mine fn knapper ikke ville reagere (lyd, skærm og touchpad).
Derudover, så irriterer min stifinder mig også, da den meget hurtigt bliver "overbelastet" og skal tvinges til at lukkes ned...
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
11. april 2013 - 22:30 #1
Avatar billede Eilertsen Nybegynder
11. april 2013 - 22:54 #2
Perfekt! Det hjalp, tak!
Avatar billede jensenjs Juniormester
11. april 2013 - 23:30 #3
Du er kommet til at tildele points til dig selv, de skulle have været til den der har hjulpet dig.

Nprmal procedure
Du spørger.
Du får kommentarer.
Kan du bruge en eller flere kommentarer, så udbeder du dig svar fra den/dem.

De lægger et svar.
Du accepterer svaret/svarene og tildeler point.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
12. april 2013 - 07:38 #4
Det er da ikke spor normalt. Det er da meget specielt og forståeligt at nye brugere ikke kan finde ude af dette mystiske pointsystem.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. april 2013 - 09:44 #5
#4
Som jeg skrev: Proceduren er normal!
Men du har da ret i at mange der ikke er vand til at spørge enten på fordi de er helt nye eller at de aldrig har spurgt.

Min kommentar var en forklaring til spørgeren, som helt sikkert gerne ville tildele point til Scootergrisen.

Det var ikke ment som hverken en belæring eller noget med bare den mindste negative klang.

Jeg har aldrig spurgt her inde kun kommenteret og svaret, så jeg kan da teoretisk også komme galt af sted hvis jeg skal tildele svar, da jeg aldrig har brugt det, jeg tror det nu ikke men man ved aldrig.

Jeg har været medlem af eksperten siden starten, og alligevel lavede jeg en fejl da jeg skulle afmelde mig på Computerworld, jeg tænkte ikke over at det også ramte her :-/
Avatar billede Andershoegh Seniormester
12. april 2013 - 10:11 #6
Hvad jeg skrev, var på ingen måde rettet mod din hjælp til ham. Men mod det meget mystiske pointsystem på E.

Vi har jo i årevis set folk, forståeligt nok, på gang, på gang,på gang, på gang ikke forstår det.

Ligeyldigt hvor meget hjælp eller hvor mange videoer, der er lavet på youtube, der bliver givet eller lavet.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. april 2013 - 14:13 #7
Det er jeg klar over, og noget må der jo være galt med det, da der er så mange der ikke forstår det.

Der er jo nok fordi da det blev lavet var det stort set erfarne IT folk der var her, selv har jeg 35 år som IT-Pro

Og jeg tror at mange herinde har tilsvarende vel, 15+++ års erfaring

Og det betyder også at systemet er lavet af folk der lige som mig er nørdede, af den ægte slags ikke mode nørder, og derfor bliver systemerne ofte der efter :-)

Og det rammer de der i dag ikke er inde i netop den nørdede tankegang.
Avatar billede Eilertsen Nybegynder
12. april 2013 - 17:40 #8
Jeg er netop ny, og det var mit første spørgsmål, og har ingen ide om hvordan det der pointsystem virker. Efter, jeg selv sagde tak for hjælpen, var den eneste jeg kunne tildele point mig selv, men hvis jeg vidste, hvordan jeg fratog mig selv pointene ville jeg med glæde  tildele scootergrisen pointene som tak for hjælpen.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. april 2013 - 18:08 #9
Hvis han er interesseret i points, så laver du et nyt spørgsmål til Scootergrisen.
Det kan du kalde points til Scootergrisen
Han svarer og du accepterer svaret og tildeler points.

Du kan sende ham en besked fra hans profil om at du laver det
hvis han vil have points.

Du skal ikke selv svarer på dine spørgsmål, det beder du den der har hjulpet om.

Kun hvis der ikke var nogle der kunne hjælpe svarer du selv og tildeler dig selv de points.