Avatar billede nielsnielsen1956 Nybegynder
08. april 2013 - 00:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nye icons til de eksisterende i Windows 7 starter

Hej.
Jeg  kører Windows 7 Starter og vil gerne føje nogle flere icons til. Jeg kan se at dem der er(ikke så mange og lidt kedelige) ligger samlet i en DLL fil. Kan jeg bruge ico filer og hvor skal jeg i givet fald lægge dem? Skal de også konverteres til en dll fil og eventuelt merged ind i den eksisterende dllfil, eller kan jeg blot lægge dem i det eksisterende bibliotek, eller måske et helt andet sted?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
08. april 2013 - 08:16 #1
Du kan bruge ico filer i Windows 7.
Det er ligegyldigt, hvor du placerer dem, men det nemmeste er at lægge dem i de pågældende programmers mapper. Så er det lettere at finde dem, når du skal erstatte de eksisterende.

http://www.iconarchive.com/tag/windows-7

Venlig hilsen
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. april 2013 - 08:20 #2
Jeg har lavet en mappe i programmer (86) og bruger et program der hedder IconEdit til at lave nye ikoner med.
http://gratisupload.dk/vis_billede/694714/
Avatar billede nielsnielsen1956 Nybegynder
09. april 2013 - 15:14 #3
Perfekt FinnRasmussen, det virker jo, tak. Hvordan giver jeg dig points?
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. april 2013 - 15:33 #4
Du burde have bedt FinnRasmussen,om at lægge et svar som du kunne acceptere og ikke give dig selv de udlovede point så du skal nu lave en ny tråd hvor du skriver point til  FinnRasmussen,og henviser til denne tråd
Avatar billede nielsnielsen1956 Nybegynder
09. april 2013 - 15:43 #5
Ja men jeg accepterede da finnrasmussens svar ? troede jeg da, vsr ikke klar over at jeg har givet mig selv point
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2013 - 16:36 #6
Husk at referere til ´point spørgsmål i gammel tråd.
Her er point spørgsmålet:
http://www.eksperten.dk/spm/979527