Avatar billede hansen222 Nybegynder
03. april 2013 - 08:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke forbinde til hjemmegruppe

Hej.

Har lige formateret og geninstalleret en computer som jeg gerne vil have på mit hjemmenetværk.

Kan ikke få dem til og forbinde til samme hjemmegruppe. min router er sat op til wireless acces point da min bærbar ellers hopper af, er sket efter jeg har fået fibernet så det er den eneste løsning der kører.

Har ændret min DNS til en anden adresse for at kunne komme på piratebay.

Nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede hansen222 Nybegynder
03. april 2013 - 08:43 #1
Har lige tjekket min bærbar og den kan godt deltage i hjemmegruppen og den kører trådløs.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
03. april 2013 - 08:44 #2
xxx
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. april 2013 - 08:47 #3
Hej.

...er maskinerne i samme workgroup?
...er subnet det samme?
...kan de alle komme på internet?
...kan de ping'e hinanden på både IP# og hostnavn?

De bedste hilsner
Avatar billede hansen222 Nybegynder
03. april 2013 - 08:52 #4
hej fik løst problemet, men har et nyt spørgsmål hvis du kan være behjælpelig :)

http://www.eksperten.dk/spm/979208