Avatar billede hansen222 Nybegynder
31. marts 2013 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er skærm for dårlig?

Hej.

Har fået fat i sådan en skærm her: Acer AL2416WB

Synes den lagger i world of warcraft og det gjorde den åbenbart ikke før siger min kæreste så vil høre om det har noget med skærmen og gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2013 - 13:05 #1
Er det spil over nettet du taler om, kunne det også have noget at gøre med din hastighed der at gøre.
Kan ikke se det skulle hve noget med skærm at gøre, da der ikke har været problemer før.
Hvor meget plads har du på dit c drev?
Er det længe siden du har ryddet op på den og defragmenteret din disk?
Avatar billede hansen222 Nybegynder
31. marts 2013 - 14:51 #2
Det er kommet efter vi lige er flyttet og har fået fibernet og efter der er kommet en ny skærm. Havde bare hørt noget med at hvis skærmens responstid var dårlig kunne det lagge. Men har 30/30 og det skulle jo være fint. Havde 15/2 før og det kørte fint. Kan det have noget og gøre med at min trådløse router ikke kan følge med, med den nye fiber forbindelse? Den kan godt finde på og falde ud på det trådløse også skal den genstartes. Det er en dlink dir-615. Vil det hjælpe og sætte den op til wireless acces point i stedet?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2013 - 18:07 #3
at sætte router fra en usbyder, og bruge på en anden har jeg ikke meget forstand på, og dette kunne måske være grunden til at det ikke kører korrekt.
Kan desværre ikke hjælpe med dette.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
31. marts 2013 - 18:17 #4
okay jeg prøver noget andet :)

ellers tak for hjælpen.