Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. marts 2013 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung telefon går i sort

Nogle gange går skærmen på min Samsung smartphon i sort midt under et opkald, og så skal man først trykke på en fysisk knap på siden, herefter skal man låse den op, og når man har gjort det kan man få lov at trykke på "læg på" det er pisse dumt da det koster penge imens jeg står og trykker på alverdens knapper bare for at lægge på.

Hvordan får man den til IKKE at gå i sort midt under et opkald?
Avatar billede daphne Novice
13. april 2013 - 20:10 #1
Det lyder lidt som den samme fejl, jeg har været udsat for på min Samsung.

Har selv en Samsung Galaxy S2, der også lavede netop dét nummer.. Det er hamrende frustrerende.. Min gik så i sort, når den bare lå på bordet, så der var flere opkald, jeg ikke fik igennem.

En Samsung smartphone skal helst genstartes med jævne mellemrum, og du skal huske at installere de software-updates, som kommer ned på telefonen. Det har hjulpet for mit vedkommende. Derudover har jeg lavet en alarm én gang om ugen, hvor telefonen skal slukkes og genstartes. Det har løst problemet for mit vedkommende.

Håber du kan få det til at virke.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. december 2013 - 03:16 #2
Hver gang jeg forsøger at opdatere telefonens software kommer der bare en besked frem hvor der står at der oprettes forbindelse til serveren, og så sker der ikke mere efterfølgende..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. december 2013 - 03:17 #3
eller jo, der kommer en besked frem hvor der står "forbindelsen mislykkedes" også selv forbindelsen virker og jeg kan tjekke mail og surfe på netter osv.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. december 2013 - 07:30 #4
lukkes