Avatar billede dk45 Nybegynder
24. marts 2013 - 23:14 Der er 16 kommentarer

2 skærme på samme tastatur/mus/pc

hej med jer, fint nok at man kan sætte 2 skærme på samme tastatur/mus og 1 pc, men HVAD med skærmstikket, skal det ikke bruges. hilsen dk45.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
25. marts 2013 - 00:33 #1
Er ikke helt med? Du har 1 Skærmstik for hver Monitor i Computeren? og så dit Standard tastatur og mus. Kan ikke helt se hvad du mener?
Avatar billede dk45 Nybegynder
25. marts 2013 - 01:22 #2
ganske enkelt, jeg har en pc, en skærm, et tastatur, en mus, og der er kun plads til et skærmstik i pc'en, men vil gerne udvide til en skærm mere på det samme som tidligere nævnt, jeg er ude efter at kunne bruge en skærm mere på samme tastatur/mus. dk45
Avatar billede dk45 Nybegynder
25. marts 2013 - 01:29 #3
se bort fra sidste skrivelse, det er ikke gjordt rigtigt ( undskyld ) jeg vender tilbage senere, skal lige lade et par timer, hej så længe. dk45
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. marts 2013 - 06:33 #4
Du får vist brug for et USB skærmkort.
Avatar billede dani5927 Nybegynder
25. marts 2013 - 10:05 #5
Måske er det sådan en du har brug for? http://www.hardware-store.dk/usb-grafikkort/prod_2414.html
25. marts 2013 - 12:18 #6
Velkommen til E. ...

Bærbar eller stationær ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. marts 2013 - 13:07 #7
Jeg har i #4 taget udgangspunkt i det er en bærbar, men nu må vi se.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
26. marts 2013 - 02:09 #8
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. marts 2013 - 09:16 #9
#8 Det giver kun mulighed for klon skærm, ikke at udvide/selvstændig skærm.
Avatar billede dk45 Nybegynder
26. marts 2013 - 14:45 #10
Hej igen, mange fine forslag, men jeg tror vi render forbi hinanden, ser i, her er der tale om en stationær computer og på den vil jeg gerne have en skærm mere til, og de to skærme skal kunne bruges uafhængig af hinanden på samme tastatur/mus/og pc, jeg har set at man bare kører markøren ud af skærm 1 og så arbejder man på noget andet på skærm 2, men ser i på pc'en er der kun et skærmstik, skærm 2 skal da også bruge et skærmstik,hvis der skal være lidt logik i det her, håber på at vi er på rette spor. dk45
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. marts 2013 - 15:59 #11
Ja du ønsker at udvide dit skrivebord til skærm 2.

Det nemmeste er at sætte et andet grafikkort internt i din PC.

Hvilket grafikkort kører du med lige nu. ???
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. marts 2013 - 16:02 #12
Nu vi er i gang, så oplys alt dit hardware hvis du også ønsker at game på den.
Avatar billede dk45 Nybegynder
26. marts 2013 - 16:54 #13
ohøj igen, du får lige nogle data her, der er tale om en såkalt hjemmebyg computer jeg købte på nettet for en 3 års tid siden, så de data du ser nu er dem den er født med, efterfølgene har jeg udvidet til det maksimale den kan klare. data er således, 3167 FS Føniks office, standard køler, inter-tech AOC-01-BL u/PSU, 500w inter-tech SL-500 120mm, 80GB seagate 7200rpm SATA, 1 GB DDR2 PC6400 800MHz kingston,ASUS M2N68-AM SE2 S-940, AMD Sempron 140 2,7GHz S AM3  det var pc-n, skærmen er en LG m197WDP-PC 19# wide tft black lcd-tv,  Keyboard, Microsoft digital media keyboard 3000, mus,  Microsoft intellimouse explorer 3,0 ps2/usb. det var det i korte træk, nu er jeg ikke den stiveste i det her, så det ville da være sjovt om det kan bruges, ellers er der her en hjemmeside, www.fcomputer.dk hvor jeg købte den. dk45
Avatar billede dk45 Nybegynder
26. marts 2013 - 16:56 #14
om igen, de data i ser er de originale fra fødslen, arbejder på at finde det den er udvidet med. dk45
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. marts 2013 - 08:44 #15
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. april 2013 - 07:59 #16
Afmeldt grundet inaktivitet, mon du får hjælp næste gang.