Avatar billede cykelkim Nybegynder
23. marts 2013 - 16:58 Der er 7 kommentarer

samsung s2 Kan ikke opdatere apps: "ikke nok ledig plads

Jeg har en samsung s2 som siger at der ikke har hukommelse nok selvom jeg har masser af plads, 32 mb på telefonen, og 8 gb på sd kortet,

Jeg kan ikke downloade flere apps, og opdateringer
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. marts 2013 - 17:27 #1
Prøv at downloade App2SD eller lignende og flyt det der kan flytte til SD. Kan være du bliver nød til at fjerne en app eller to, før du kan installere App2SD.
Avatar billede chalde Seniormester
23. marts 2013 - 17:41 #2
Avatar billede cykelkim Nybegynder
23. marts 2013 - 17:42 #3
apps2sd er installeret men der er stadig intet plads, det er lige som telefonen køre sit eget løb, der er også kommet et ikon i topblælken hvor det står der mangler hukommelse, og dette ikon kan ikke fjernes.
Avatar billede jensenjs Juniormester
23. marts 2013 - 18:43 #4
Jeg har en gang fået en anbefaling/besked fra app2SD at android skal bruge mindst 25 mb plads, og det passer meget godt med at hvis jeg under installation af en app kommer under ca. 25 mb så kommer der ofte en besked om manglende plads.

Så jeg rydder engang i mellem ud blandt de apps jeg ikke behøver i den nærmeste tid, og installerer så bagefter.
Jeg kan altid hente dem igen fra play igen hvor de bliver husket.
Avatar billede jensenjs Juniormester
23. marts 2013 - 18:43 #5
Lige det er en HTC Desire
Avatar billede Ajalon Nybegynder
05. juli 2015 - 01:35 #6
Det er kun et spørgsmål om at din browser bliver fyldt med log-filer - de kan fylde flere flere GB.
For slette dem skal du blot gå ind på din telefon og taste
*#9900# som om du vil ringe til nummeret.
Der kommer så en menu frem og du vælger nummer 2
"Delete dumpstate/locat" - og så har din telefon pludselig al den hukommelse du har brug for.
Avatar billede adwool Nybegynder
28. marts 2016 - 17:33 #7
hello I have samsung s3 and I have such like probmel buy when I visit http://adwool.com/ I find answer on problem! You cam tried it too