Avatar billede Krillehansen Nybegynder
21. marts 2013 - 13:41 Der er 7 kommentarer

Hjælp til styresystem

Hej

Min bror vil formater min bærbar, så han satte Windows 7 cd i og bootet op på den, men da han skulle formater den, så kom han til at tag alle tingene så nu er der slet ikke noget på den, og den kan ikke indstiller windows 7 eller den kan heller ikke recover pc'en den siger der ikke er noget system image.

hvad skal jeg gøre ????

håber der er nogen som kan hjælpe mig
Avatar billede olla69 Nybegynder
21. marts 2013 - 14:31 #1
Skulle den bærbar ikke slettes for data med formateringen.
Avatar billede Krillehansen Nybegynder
21. marts 2013 - 14:45 #2
jo det skulle den, men der er jo 3 Partitio og han slette alt hvad der var på de 3 i steden for kun hard disken
Avatar billede Blandy Praktikant
21. marts 2013 - 14:53 #3
Der er sandsynligvis en licens key på en label et sted på maskinen. Evt under batteriet.

Og så find en windows 7 der passer. Det skal være samme version.
Avatar billede Krillehansen Nybegynder
21. marts 2013 - 15:10 #4
der står Windows 7 Home Prem OA
Avatar billede Blandy Praktikant
21. marts 2013 - 15:11 #5
er der ikke en licens kode på den? OA er en oem version. Så det er den version du skal finde og bruge sammen med din licens.
Avatar billede Krillehansen Nybegynder
21. marts 2013 - 15:23 #6
jo der er en licens kode på, men skal det bare være Windows 7 Home Premium x86 (32-bit) eller skal der stå OA ?
Avatar billede Krillehansen Nybegynder
22. marts 2013 - 08:55 #7
skal det være 32-bit eller kan man også godt bruge 64-bit ?