Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2013 - 00:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Afsender føjet til liste over blokerede afsendere lander alligevel i Indbakke

Jeg bliver ved at få det samme lort fra en eller anden idiot flere gange om ugen.

Har igen og igen højre klikket på mailen og under "Uønsket e-mail" i menuen valgt "Føj afsender til liste over blokerede afsendere".
Alligevel lander lortet på ny i min indbakke, hver gang han sender en ny.

Forstår ingen ting ...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2013 - 00:41 #1
Outlook 2003.
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. marts 2013 - 03:47 #2
Umidelbart lyder det som om, at du ikke har nogen form for hverken antivirusprogram, eller malwaredetektion på din maksine!
/ptj_11
20. marts 2013 - 10:28 #3
Check 100% at der ER tale om præcis samme afsender "Domæne" adresse ! Mange gange ændres bare ét tegn/tal netop derfor ...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2013 - 19:00 #4
[quote]

Umidelbart lyder det som om, at du ikke har nogen form for hverken antivirusprogram, eller malwaredetektion på din maksine!

[/quote]

Jo jeg har. ESET AV. Og to andre programmer.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2013 - 19:01 #5
Check 100% at der ER tale om præcis samme afsender "Domæne" adresse ! Mange gange ændres bare ét tegn/tal netop derfor ...

Ok. det kan jeg så ikke gøre her og nu. Har kun den seneste - fra I DAG. :( Får lortet stort set hver dag.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 14:58 #6
Kan ikke finde ud hvad det præcis er jeg skal kigge efter hvor.
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. marts 2013 - 16:47 #7
Hvis du dobbeltklikker på afsender i den enkelte mail, så vil du kunne se, hvad der gemmer sig bag afsenderens synlige navn.
Dernæst kan du sammenligne de forskellige mailafsendere.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2013 - 11:32 #8
Har nu fået et par stykker igen så jeg kan tjekke det. E-mail bliver åbenbart ændret hver gang. Så er der vel ikke så meget at gøre ved det?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2013 - 02:42 #9
Åbenbart meldt af ... Er heller ikke længere aktuelt. Er flytte og har i den forbindelse skiftet udbyder. Så har fået ny mail adresse = problemet løst.  Lukker.