Avatar billede por1 Seniormester
19. marts 2013 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gamer mus

jeg har ikke den store erfaring med spil, men er der nogen, der har erfaringer med gamer mus er der en mærkbar forskel eller er det bare noget opreklameret snobberi?
Avatar billede PoWeD Praktikant
19. marts 2013 - 18:37 #1
Dav bryld.

Hmm jeg vil i høj grad anbefale razer. Jeg spiller selv meget med razer og det fungerer bare super godt.
Hvis du er sådan en der gamer lol,hon og wow skal du købe dig en Razer naga, fordi den har 12 knapper på siden til spells m.m
Hvis du er mere til css og call of duty, vil jeg anbefale Razer mamba, fordi den ligger så behageligt i hånden og fordi den er så hurtig.

Razers prokdukter er til gengæld meget dyre, fordi de er i sådan en høj kvalitet, så hvis du ikke vil bruge en hel bondegård på din mus, vil jeg nok gå efter en logitech
Avatar billede por1 Seniormester
19. marts 2013 - 19:16 #2
jeg er ny i det her og spiller mest fps
Avatar billede por1 Seniormester
19. marts 2013 - 19:30 #3
tak for tippet, der blev jeg lige ca. 900,- fattigere. det er dumt at gå ned på udstyret;-)