Avatar billede LeChox Nybegynder
11. marts 2013 - 09:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste Ventrilo udbyder?

Godformiddag,

Er ikke helt sikker på, om jeg har valgt den rigtige kategori til spørgsmålet - hvis ikke, må i lige sige til.

Jeg får lige nu hostet en Ventrilo server ved Speedgaming.pro, men er ikke længere tilfreds med produktet grundet jævne udfald på serveren. Jeg leder derfor efter en ny udbyder, og tænkte at nogen herinde måske havde lidt erfaring på området.

Jeg prioriterer:
- God og hurtig support
- God 'oppetid'
- Lav forsinkelse (ping)

Udbyderen behøver ikke være dansk eller beliggende i Danmark.
Da vi kun snakker om 10-20 slots, er prisen ikke så vigtig, da de plejer at være rimelig overkommelige på det niveau - men det skal selvfølgelig ikke være overdrevet.

Kan i anbefale noget?
Avatar billede sinumsen Nybegynder
11. marts 2013 - 13:32 #1
Har før benyttet Typefrag https://www.typefrag.com og været ganske tilfreds. Aldrig problemer og havde faktisk ikke brug for deres support det år jeg benyttede dem.
Avatar billede LeChox Nybegynder
12. marts 2013 - 08:50 #2
Mange tak for dit svar!

Har lige prøvet en test-server hos dem, og skrevet lidt med deres support, og det virker ganske fornuftigt. De står helt sikkert blandt de øverste på min liste lige nu!

Gider du smide et svar?
Avatar billede sinumsen Nybegynder
12. marts 2013 - 09:02 #3
Jamen så god fornøjelse med dem :)