Avatar billede falster Ekspert
04. marts 2013 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail - udseende

Vista Home Basic - 32 bit.

Jeg har netop installeret Windows Live Mail.

Det har nogle underlige "enkelt-pixel-forskydninger" både i grafikelementerne (linjerne omkring rullepaneler, splash screen m.fl.) og i bogstaverne. Linjerne får små "knopper" og således, at bogstaverne ser forkrøblede ud.

Det sker ikke i andre programmer på pc'en og jeg har heller ikke set det før på andre maskiner.

Hvad kan det mon skyldes?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. marts 2013 - 18:05 #1
og bare til orientering: microsoft er nok ligeglade - du skal over på outlook.com som er deres svar på email fremover.
Avatar billede falster Ekspert
04. marts 2013 - 19:18 #2
Tak for kommentaren. Windows Live Mail er kun installeret for at erstatte Windows Mail. Thunderbird er også på plads og virker.

Kan outlook.com installeres som klient - altså ikke en web client?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. marts 2013 - 19:39 #3
outlook.com er kun online så vidt jeg ved.
Avatar billede falster Ekspert
15. marts 2013 - 20:38 #4
Der kommer vist ikke flere bud om denne gamle svend. Lukker.