Avatar billede Nesta Juniormester
03. marts 2013 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrift på begge på sider på en Minolta C552

Hej

Er der en, der ved, hvordan man i egenskaber på ovenstående maskine udskriver på begge sider? Altså ét ark med udskrift på begeg sider

Der er nemlig en del menuer, og jeg synes ikke, jeg kan finde det. Normalt på mindre printere plejer det være egenskaber/færdigbehandling, hvor man så kan sætte flueben.

På forhånd tak.
Avatar billede Nesta Juniormester
03. marts 2013 - 10:15 #1
Avatar billede sadolin1978 Novice
03. marts 2013 - 11:32 #2
Hvilken Printdriver har du inde PS eller PCL. ??
PCL driveren plejer det at være på første side hvår du kan vælge udskrift på 1 eller 2 sider. Husk at vælge lang kant for at få siderne til at vende rigtigt
Avatar billede Nesta Juniormester
03. marts 2013 - 20:28 #3
-
Avatar billede agpdk1 Nybegynder
09. marts 2013 - 22:26 #4
Hejsa

tricke ligger i driveren som du er inde på.

dog har man for vane at gå ind under Egenskaber og der dukker den ikke op.

Har du Windows 7/8 finder du punktet ved at højreklikke på driveren og trykke på "Udskriftsindstillinger" Der efter ligger den på faneblad 3/Layout.

Har du en XP maskine er det samme princip. dog under egenskaber skal du blot trykke på knappen "indstillinger" under fanebladet "Generelt" mener jeg den hedder.

Håber du klare den, ellers siger du til. - vi skal nok finde den.