Avatar billede fhansen82 Mester
26. februar 2013 - 16:06 Der er 1 løsning

Kørsel af Robocopy.exe fra WinForm via knap i C#

Hej alle

Prøver at lave et vindue med knapper i, som kan køre nogle Robocopy opgaver. Jeg har nu prøvet adskillige timer og forskellige metoder, men har endnu ikke kunnet få det til at spille. Hvad skal der til for at:
-Få Robocopy til at kunne starte uden at skulle tage hensyn til præcis filplacering af Robocopy.exe?
-Tilføje Parametre til Robocopy jobbet?
-Starte jobbet og køre det i normal str. vindue, og afslutte med resultatlisten, uden at lukke vinduet.
-
Det vil dreje sig om flere forskellige job, og der bliver både hentet og overført filer både til PC'er og en netværksplacering.

Har prøvet flere forskellige metoder, og har ikke hjerne meget forstand på programmering, så er derfor kørt surt i det, og kan ikke forklare hvad jeg har prøvet og ikke prøvet. Så forslag modtages gerne. Meget gerne pædagogiske :O)

Mvh

Frank
Avatar billede fhansen82 Mester
26. februar 2013 - 16:32 #1
Hov. Fik det pludseligt til at virke.