Avatar billede rasm738f Nybegynder
25. februar 2013 - 15:33 Der er 12 kommentarer

Template...

Hej Eksperten.dk

Jeg sidder her, og er igang med at bygge mit eget Website op, inde for Gaming. Men jeg har ikke så vanvigtig meget forstand på det, så derfor ville jeg høre om i evt kunne hjælpe.

Altså jeg skulle meget gerne ende med at Have et Gaming Site med "Godt Design, God Grafik, og Kontakt Site, og Registrering/Member Arena?:)

Håber i vil hjælpe..
Tak på Forhånd :)

Hilsen Rasmus Tymmler
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. februar 2013 - 15:37 #1
Hvad er det du helt præcist vil have hjælp med?
Avatar billede rasm738f Nybegynder
25. februar 2013 - 16:24 #2
at Lave et Gaming Template til min Hjemmeside:)
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. februar 2013 - 16:59 #3
Hvad er dit budget?
Avatar billede rasm738f Nybegynder
25. februar 2013 - 17:02 #4
hvad mener du)
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. februar 2013 - 17:07 #5
Som jeg forstår det, vil du have en hjemmeside. Hvad vil du betale for den? Vil du have malet dit hus, betaler du jo også de malere der maler dit hus.
Avatar billede rasm738f Nybegynder
25. februar 2013 - 18:16 #6
jeg har skam en hjemmeside. mangler bare et template...
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2013 - 09:28 #7
Hvor er din Hjemmeside så?
Hvad CMS System bruger du?
Noget du selv har lavet?
Kom med lidt flere informationer.
Avatar billede rasm738f Nybegynder
27. februar 2013 - 15:50 #8
www.zenxaplay.dk

det template der er der nu.. er et start.
Jeg har hostet den ved www.surftown.dk og jeg har CMS & Portals Joomla.
Og jeg vil gerne have et ordenligt Design til min Clan/Gaming Webiste.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2013 - 09:49 #9
http://www.bestofjoomla.com/
herinde kan du finde en masse templates til joomla
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2013 - 09:51 #10
endnu en lille service:
http://www.bestofjoomla.com/index.php?x=34&y=2&TagsTo=66&option=com_bestoftemplate&task=viewcategory&fsort=&fdate=&ftype=1&fcolor=&ffav=&fedit=&Itemid=46
dette er alle dem som er gratis og som har med gaming at gøre. Så er det bare finde den du skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2013 - 09:52 #11
Bare lige lidt mere spam. Sry.
men bare google "gaming templates free joomla" så kommer der en masse steder man kan få gratis templates
Avatar billede rasm738f Nybegynder
01. marts 2013 - 10:17 #12
Ja tak, men gratis.template er der ikke kontakt box eller registrering:)

Kender i evt nogle steder hvor der en der vil lave det:) eller man kan få et godt et:)