Avatar billede Mainkenkronborg Nybegynder
22. februar 2013 - 11:13 Der er 4 kommentarer

Hjælp til møbelvalg

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til køb af møbler, da jeg står og skal til at købe nye møbler til stuen. Erfaring, råd og forslag modtages med kyshånd.
Jeg har fundet lidt på www.antondam.dk som jeg synes er smart. Har I nogle erfaringer med køb på denne side?

MVH
Maiken
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. februar 2013 - 11:51 #1
Køb af møbler er voldsomt svært at rådgive om, uden at se lokalerne og kende personen der skal have møblerne.

Er du til pink lædersofa eller træskamler? - for lige at trække to ydergrænser.

Snakker vi 5 eller 50 M2?

Snakker vi 2000 kr. eller 200.000 kr´s budget?

Råd: Kig på www.dba.dk blandt de ting der udbydes gratis - eller køb grundmøbler på www.ikea.dk
Når du så har haft møblerne noget tid, har du selv dannet dig et indtryk af, hvad der passer og hvad der ikke gør - og kan så rådgive dig selv bedre.

Det er surt at bruge 40.000 kr og finde ud af at det ser ud af lort på de gamle rustikke gulvbrædder (eller noget andet, man ikke har tænkt over fra start)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. februar 2013 - 11:52 #2
Nååå - nu er jeg med. Det er ren reklame? - det er ikke tilladt iflg. Ekspertens regler... - lukker du ikke lige igen!
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. februar 2013 - 12:12 #3
Lukker? Personen gør det bevidst kan man se på måden hvor på der fosøges at skjule reklamen som et spørgsmål. Sådanne personer har intet at gøre herinde og skulle efter min mening bare smides ud.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. februar 2013 - 12:27 #4
Tja, jeg er nok egentlig enig - det er jo spild af vores tid...

Reklame for reklamens skyld kan man komme til - og så er en høflig advarsel nok passende.

Men som du siger, når det bevidst er skjult, er det jo også bevidst omgåelse af reglerne...

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management