Avatar billede Olausson Nybegynder
21. februar 2013 - 19:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra windows 8 til windows 7

Hej..

Jeg er blevet træt af win 8 og vil have win 7 indtil win 8 virker noget bedre..

så hvad er den bedste metode?

jeg har backop dvd/recover dvd som jeg fik med pc'en men har også et backop punkt jeg kan stille min bærbar tilbage på.

på forhånd tak for hjælpen ;-)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2013 - 19:30 #1
Jeg vil bruge de Recovery DVD der fulgte med computeren.

men har også et backop punkt jeg kan stille min bærbar tilbage på.
Du kan ikke stille tiden tilbage til W7.
Avatar billede Olausson Nybegynder
21. februar 2013 - 19:33 #2
okay tak, jeg prøver recover dvd'en så...
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2013 - 19:36 #3
Jeg er enig i #1.
Du skal lige være opmærksom på, at hvis du har personlige filer på c drevet bliver de slettet når du bruger dine recovery dvd'er.
Du kan ikke bruge systemgendannelse til at komme tilbage til win 7.
Systemgendannelses punkterne virker kun på Win 8 installationen.
Avatar billede Olausson Nybegynder
21. februar 2013 - 19:46 #4
okay tak :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. februar 2013 - 21:15 #5
Hej.

  Af ren nysgerrighed - hvorfor?!?

  Jeg læste i dag http://www.version2.dk/artikel/mine-100-dage-med-windows-8-paa-arbejds-pcen-50535 og er i bund og grund meget enig. Jeg har Win8 på min job-maskine (vil ikke være bekendt at rulle noget ud til brugerne, jeg ikke selv gad bruge), ligesom jeg har en laptop her hjemme med Win8. Den stationære kører dog stadig Win7, men det er nu mere grundet alt det, der allerede er installeret på den - det vil blive lidt af en ørkenvandring at få alt på plads igen. Men til de daglige opgaver i forbindelse med systemadministration er det glimrende, ligesom du er nød til det, for at kunne køre remote admin tools til Server 2012 fra din desktop.

De bedste hilsner
Avatar billede Olausson Nybegynder
09. marts 2013 - 20:09 #6
win8 frys mange gange for mig og havde svært ved at finde rundt, og det ville jeg ikke spilde mere tid på, så har fået win7 installert dog med det problem at jeg lige skulle finde et netkort så jeg kunne få alt hardware up to day med softwaren så men det fik jeg hjælp til så det kører super nu...