Avatar billede groupnordica Nybegynder
19. februar 2013 - 14:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress plugin, der læser og præsenterer datafeeds fra affiliateselskaber

Hej eksperter.

Jeg kunne godt tænke mig at få udvilket et plugin til Wordpress, der kan indlæse og præsentere et datafeed, som indlæses fra affiliatebureauer - eksempelvis Tradedoubler. I mit tilfælde skal det være priser fra mobilselskaber.

Hvad tror i at dette ville koste af få udviklet?

På forhånd tusind tak!

Med venlig hilsen

Frederik
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 15:35 #1
<ole>

Du skal nok selv lægge et svar i denne tråd og acceptere det, så tråden lukkes. Derefter kan du åbne den i en mere passende kategori.
/mvh
</bole>
Avatar billede groupnordica Nybegynder
19. februar 2013 - 15:44 #2
Okay tak for det Ole :)