Avatar billede JonasTheill Nybegynder
19. februar 2013 - 08:43 Der er 3 kommentarer

Computer starter op, blå skærm kommer frem og lukker ned igen.

Hej Eksperter derude! Jeg er ny herinde, og vil starte med at undskylde hvis jeg har lagt indlægget forkert ind..

Når.. Jeg har en computer som ikke rigtig fungere mere.. Jeg har undersøgt på nettet, men kan ikke rigtig finde nogle løsning.

Problemet: Computeren starter op, og loader windows. Men når windows er loadet, kommer den op med en blå skærm hvor der kommer en hvid tekst. Problemet er at den blå skærm kun vises i 0,20 sekunder. Så jeg kan ikke se hvad der står.

Derefter lukker computeren ned, og gør præcis det samme igen. Sådan fortsætter den i evigheder..

Er der nogle der har en ide om hvad det er, eller som har haft prøvet det før?

- Jonas :)
19. februar 2013 - 09:37 #1
Velkommen til E. ..

Hvilken STYRESYSTEM ?

Prøv "Fejlsikker Tilstand"
TAST [F8] tidligt under opstart ...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. februar 2013 - 14:28 #2
Der er mange muligheder når vi ikke har flere info, software (windows) er #1 i gang med, så jeg vil henlede opmærksomheden på en typisk fysisk fejl...

Varme, hvornår har du sidst renset dine blæsere samt kølere (primært CPU) ?

PS.
Giv os så mange info så muligt om både pcens hardware og styresystem (tit windows version).

Hvis du af flere omgange kan nå at skrive ned hvad der står ganske kort, så vil det muligvis være en hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 21:34 #3
glem det, den windows er færdig.
installer om.