Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2013 - 19:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

automatisk flytte mails når de er slettet over i slettet post. imap.

Hej ...

Har søgt på google efter en løsning men prøver nu her: outlook 2007, og imap. Når jeg sletter en mail i "indbakken", så kommer der en streg igennem, men man skal så enten flytte den manuelt eller fjerne den manuelt.
Kan man ikke lave det sådan at når en mail slettes i indbakken, så fjernes den herfra automatisk og ligges som kopi i mappen "slettet post"? ligesom i pop3 systemet.
19. februar 2013 - 06:50 #1
Pssssst: Har du stadig problem / spørgsmål her ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/micromak Point ude: 830 siden de stadig står "åbne" ?

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 18:34 #2
...hvis folk ikke giver et "svar" så kan de heller ikke få point :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2013 - 14:19 #3
lukket
Avatar billede Peter W Praktikant
23. november 2020 - 10:06 #4
Jeg sidder med fuldstændigt samme problem. Dog kan ikke engang flytte de slettede mails til slettet post-mappen. De forbliver gennemstregede i indbakken.
Håber, at der er en, der har en løsning.
Mvh