Avatar billede TIversen Novice
18. februar 2013 - 13:30 Der er 5 kommentarer

Joomla ekspert søges til video-undervisnings opgave

Så er jeg igen på banen med en ny "video producerings opgaver" til mit site - http://www.nemprogrammering.dk/.

Kort om sitet: Vi udbyder gratis undervisnings videoer omkring web udvikling og programmering til alle der har lyst til at lære. Formålet med siden er at få den udbygget så meget som muligt, og derfor går alle reklameindtægter til nye videoer - Vi arbejder derfor i en god sags tjeneste og er derfor også på et stramt budget. Siden har ca. 10.000 unikke besøgende om måneden.

Da vi ikke selv har tid til at lave alle videoer hyrer vi nu folk til at lave dem for os!

Vi leder specifikt efter personer der kan lave videoer om følgende emne:

Joomla (13 videoer ) - 2.700,00 DKK inkl. moms

Om videoerne som du skal lave:

• 8-10 minutter pr. stk.
• Handle om de mest basale emner inden for det givne emne (du er selv med til at bestemme under-emner)
• Serien skal helst være færdige inden for 1 til 2 måneder

Der forventes af dig:

• Du har stor erfaring med emnet.
• Du er god til at forklare på video / du er pædagogisk.
• Du er omhyggeligt og struktureret.
• Du har en praktisk tilgang.
• Du er minimum 19 år.

Du får:

• Betaling som angivet ovenfor.
• Do-follow link til din egen hjemmeside/virksomhed lagt op sammen med hver video.
• Mulighed for at nævne dig selv og din virksomhed i den første video.
• Mulighed for at blive set og hørt af ca. 10.000 hjemmeside-interesseret personer månedligt (stor reklameværdi).

Planen er, at det skal være et begynderkursus, og derfor er det de mest basale funktioner og muligheder der skal dækkes ind. Se gerne vores serie om Wordpress for at få en ide om hvad der forventes.

Håber du vil være med til at støtte vores site og samtidig få lidt reklame samt tjene lidt penge på det.

Mvh.
Thomas
Avatar billede LarsLj Novice
18. februar 2013 - 14:20 #1
Hej. Jeg har besøgt jeres side. Genialt koncept :-).

Jeg kan ikke tilbyde jer at lave det, selvom jeg gerne ville, min tid slår ikke til. Til gengæld kan jeg tilbyde et komplet Joomla undervisningsmateriale GRATIS hvis nogen vil lave det, og de mangler en fornuftig manual til at lave video efter. Jeg kan ligeledes tilbyde et tilsvarende gratis materiale til webshoppen Magento.

Jeg kan ligeledes tilbyde adgang til gratis video materiale omkring GIMP, gratis men professionel billedbehandling. Jeg har skrevet en e-bog om emnet og er ved at udkomme med en almindelig bog.

Kontakt mig hvis interesseret på 40 13 72 75 efter kl. 16.

1 spørgsmål: Hvilket program laver I jeres screencast i?
Avatar billede TIversen Novice
18. februar 2013 - 14:52 #2
Hej Lars,

Det lyder rigtig spændende! Specielt det med GIMP!

Vil du ikke sende mig en pm, hvor uddyber hvad du mener med "adgang til" - så det kan bruges offentligt på NemProgrammering.dk eller hvordan?

Så kan vi lige ringe sammen hvis det kunne være noget!

Det er lidt forskelligt hvad der bliver brugt... Det er egentlig op til dem der laver videoerne for os... så længe det bare lever op til vores kvalitetskrav ;-)

Jeg bruger selv BB Flashback til at opdtage med og AVS til at redigere...
Avatar billede LarsLj Novice
18. februar 2013 - 20:04 #3
Hej igen

Min e-bog ligger på http://grafisk.systime.dk/. Nogle dele af bogen er åben, f.eks. det første øvelseskapitel om frilægning (hele kapitel 11). Hvad der er nok så interessant set med jeres øjne: Alle øvelser er backet up med video. Men kik selv f.eks. på http://grafisk.systime.dk/index.php?id=221.

Eneste aber dabei. Der er tale om en lidt forældet version af GIMP, også selvom det blev lavet sidste år.

Jeg har brugt Camtasia til mine screencasts, men den er vist ikke gratis mere. Er dine programmer gratis?

Vh
Lars
Avatar billede TIversen Novice
19. februar 2013 - 10:08 #4
Hej Lars,

Det ser spændende ud! Dog ville jeg nok, hvis vi skulle have nogle videoer på NemPro om GIMP, fortrække at vise den nyeste version...

Jeg brugte også camtasia i starten ( 30 dages gratis trial ) - Herefter brugte jeg så AVS og BB Flashback. AVS koster noget men er bestemt ikke lige så dyrt som Camtasia.

De fleste af dem som laver videoer for os bruger også camtasia, da de ofte kan nå at lave serien færdig inden for de 30 dage...
Avatar billede LarsLj Novice
19. februar 2013 - 21:33 #5
Hej. Jeg tror, at Camstudio nok skal klare det. Jeg er ved at færdiggøre en bog om en nyere GIMP, men den lidt ældre GIMP ligner altså ret meget.

Men kan I evt. bruge materialet. Om ikke andet så til at producere en GIMP-serie mere men med en nyere version. Alt, hvad der skal bruges, står i min nye bog.