Avatar billede Torskefilet Nybegynder
16. februar 2013 - 00:37 Der er 4 kommentarer

Meddelelser med videoklip sidder fast i udbakke på smartphone

Filerne er slettet fra telefonen og jeg vil frygtlig gerne beholde dem. Vil det være muligt at få dem pillet ud af de ikke sendte meddelelser. Har prøvet selv på mange måder uden held.
Har gemt meddelelsen som kladde, men så gik vedhæftede fil tabt. Det samme er sket, i de tilfælde hvor det er lykkes mig at få sendt meddelelsen afsted ved at trykke send igen..
Videoklippene fylder mellem 6 og 20 mb...
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 22:35 #1
hvis du kan kopiere mailfilerne ud, er der en chance.

som mail er de konverteret til base64 (ascii tegn), og vedhæftelsen burde være mime base64, og skal bare dekodes.

men ved ikke hvor sådan en er.
du skal finde udvikler forum der kender denne telefon..
Avatar billede Torskefilet Nybegynder
25. februar 2013 - 11:45 #2
Tak for svar. Jeg må have fat i en med forstand på telefonen :-)
Avatar billede Torskefilet Nybegynder
26. februar 2013 - 21:28 #3
Nu har jeg kigget mig lidt omkring. Har du et bud på hvad jeg skal søge efter for at finde et det rette forum?
Avatar billede Torskefilet Nybegynder
27. februar 2013 - 12:05 #4
Det ser ud til at jeg har fundet de relevante filer. Det er cache filer og jeg har prøvet at åbe dem med file view pro. Det dutter dog ikke.

Cache-filerne må være de mails, der ligger i udbakken med mine videoer.

Nogen, der ved hvordan de kan pakkes ud?