Avatar billede grafik-anders Mester
14. februar 2013 - 16:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændrer jeg rækkefølgen på hvilken mail, som jeg springer til i outlook?

Hej

Hvordan ændrer jeg rækkefølgen på hvilken mail, som jeg springer til, når jeg sletter en mail i outlook?

Når jeg hver morgen åbner min outlook, har jeg en masse ulæste mails. Når jeg har læst den første mail (nederste i rækken/først modtaget) og derefter sletter den, så springer outlook ikke til den næste modtaget mail (op i rækken), men til den seneste mail fra dagen før (ned i rækken). Jeg kan se, at nogle af mine kollegaer har en opsætning, hvor outlook springer op i stedet for ned, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg ændrer det?

Jeg har outlook 2007.

Håber, at I kan hjælpe
Anders
Avatar billede wjens Guru
14. februar 2013 - 16:36 #1
Tools > Options > Fane Preferences > Knap E-mail options

Øverst under Message Handling: After moving or deleting..
her vælger du om den skal gå op eller ned.

Ovenstående er for engelsk installation af Office 2007, du må lige oversætte hvis du kører dansk udgave.
Avatar billede grafik-anders Mester
15. februar 2013 - 10:43 #2
Du er for cool!!!!

TAK!

Please send svar
Avatar billede wjens Guru
15. februar 2013 - 13:38 #3
Det var så lidt.