Avatar billede Jonas999 Nybegynder
14. februar 2013 - 12:45 Der er 1 kommentar

Hvilken Tablet skal jeg vælge?

Hej

Jeg står i den situation at jeg har lovet at finde en god tablet til min kære mor. Dette forum må derfor være det rigtige at søge hjælp i.

Det hun skal bruge den til er:

- Streame film (Er der problemer med det?)
- Ha' billedalbums liggende fra ferier ol. (man kan godt overføre billeder fra ens kamera, ik?)
- Tjekke E-mail
- Bruge Facebook
- Netbank (Kan det passe man ikke kan det på en Ipad?)
- Og bare generelt internetbrug
- Det skal ikke være en mini-tablet, da det bliver for småt.

Forslag modtages enormt gerne, - på forhånd tak!
Avatar billede conz Juniormester
15. februar 2013 - 00:03 #1
De fleste tablets til omkring 2000-3000 vil være helt fine til hende. Jeg har lige skrevet et indlæg i denne tråd omkring 4 tablets i den prisklasse: http://www.eksperten.dk/spm/976780#reply_8030785

Man kan godt overføre billeder fra kamera med et såkaldt OTG (On the Go) kabel, og flere tablets har efterhånden også almindelige usb-input, så det er intet problem.

Mht. til netbank, så syntes jeg at så godt som alle banker efterhånden har både iOS og Android apps til netbanken, men det burde være nemt lige at slå op på bankens websted.

Sig til hvis der er noget specifikt du gerne vil have oplyst, så skal jeg prøve at imødekomme din hungren på viden.