Avatar billede daphne Novice
12. februar 2013 - 15:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows live mail gemmer ikke sendte mails

Min mand kører med Windows Live Mail, men de mails han sender gemmes ikke under sendt post.

Hvordan kan vi ændre dette, så han kan gå tilbage og se sine sendte mails ??

På forhånd tak.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2013 - 16:16 #1
Klik på den lille pil, øverst til venstre for Startside > Indstillinger > fed > E-mail > Fanebladet Send > Flueben i Gem en kopi af sendte meddelelser i Sendt post
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2013 - 16:19 #2
Vi prøver lige igen:
Klik på den lille pil, øverst til venstre for Startside > Indstillinger > E-mail > Fanebladet Send > Flueben i Gem en kopi af sendte meddelelser i Sendt post
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 12:30 #3
Kunne det bruges?
Avatar billede daphne Novice
14. februar 2013 - 15:20 #4
Har fulgt dine anvisninger til punkt og prikke, men det virker stadigvæk ikke.. sendte mails gemmes ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 16:20 #5
Okay, har din mand flere konti i Windows Live Mail, eller kun én?
Avatar billede daphne Novice
09. marts 2013 - 18:30 #6
Vi har haft én til at kigge på den, og der er øjensynligt en fejl på harddisken, som vi ikke lige er i stand til at lokalisere, men han har da fået sine mails med nu, og den gemmer sendte mails.

Takker for indsatsen.

Mvh.
Gitte