Avatar billede steench Nybegynder
11. februar 2013 - 15:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forventet hastighed

Hej eksperter...

Jeg syntes mit netværk er sløvt og har derfor foretaget nogle målinger, mellem forskellige maskiner med pcattcp.
Nu ved jeg godt, der er mange faktorer der spiller ind.

Jeg måler hastigheder mellem 13 MB/sec og 18 MB/sec.
Mine switche er alle GB switche.

Kan nogen fortælle hvilke hastigheder jeg burde kunne forvente ?

/Steen
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
11. februar 2013 - 15:59 #1
er der en der "suger" netværket til sig? det gjorde min bror nemlig, så vi gav ham en bestemt andel af nettet (5/5 ud af vores 15/15). ellers ved jeg det sg ikke...
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2013 - 14:24 #2
det er faktisk meget forskelligt, afhængigt af dine netkort drivers.
nogle trækker ikke mere end 70%

du kan som udgangspunkt forvente at de aldrig yder det som de lover.
Avatar billede steench Nybegynder
26. februar 2013 - 08:45 #3
Lukker