Avatar billede drinkit Praktikant
11. februar 2013 - 00:44 Der er 1 løsning

Jquery slidetoggle() hopper til sidst.

xup.dk/cases/

når man klikker "Læs mere" hopper min jquery slidetoggle i bunden.

på en anden side jeg har lavet: batscenes.com virker det perfekt, uden hopperi.

Hvad skyldes dette? Og hvordan kommer jeg problemet til livs? Vil umiddelbart tro det ligger i min css.. men hvad skal ændres?

på forhånd tak, eksperter.
Avatar billede drinkit Praktikant
11. februar 2013 - 12:54 #1
Jeg løste problemet ved at fjerne padding fra den div der skulle toggleslide(), og sætte     border: 10px solid #eee; på istedet for padding.