Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. februar 2013 - 20:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win7 vil ikke godkende USB mus

Hej

Jeg har nu prøvet at koble 3 forskellige usb mus til min bærbar, som kører med Win7, men den vil ikke godkende nogle af dem. Nogle med en løsning?
Avatar billede sadolin1978 Novice
10. februar 2013 - 20:49 #1
Hvad mener du med Win 7 ikke vil godkende nogle af dem ?
Jeg arbejder selv på nuværende som IT-supporter og har ikke problemer med at windows ikke godkender de forskellige usb enheder.
Men giver du den tid til at indlæse drivere ?? Dette kan nemlig godt tage lidt tid og det behøbver ikke være synligt at den gør det.
Virker din USB port med anden hardware eller er du kommet til at deaktivere denne ??
Prøv evt. en anden USB port.

og HUSK et takke de folk der hjælper dig samt et ordenligt sprog brug.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. februar 2013 - 21:24 #2
#1 den indlæser drivers og installere dem beskeden "denne enhed blev installeret korrekt" bliver vist.

Men når man flytter rundt på musen bevæger musepilen sig slet ikke.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. februar 2013 - 21:25 #3
Jeg har prøvet med 3 mus i 3 forskellige i usb porte på min bærbar og resultatet er det samme.

Hvis man kobler et usb keyboard til så virker det perfekt.
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. februar 2013 - 06:44 #4
og hvad hvis du sætter de forskellige mus til en anden pc ????
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. februar 2013 - 11:41 #5
Virker fint på andre PCer
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. februar 2013 - 12:34 #6
Her ikke andre forslag
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. februar 2013 - 13:42 #7
samme her..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. februar 2013 - 14:42 #8
Lukkes