Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2013 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb eller ikke køb?

Hey ville høre om jeg vil kunne se en mærkbar forskel i farver/skarphed ved og købe den her skærm Acer 24" LED skærm S240HLBID

den skærm jeg har nu er en packard bell viseo 230w 23"

VH. Dennis
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. februar 2013 - 23:46 #1
udfra hvad jeg kan se er farverne lidt bedre og den bruger en del mindre strøm. kontrasten var ogs bedre 230 watt vs. 26 watt... http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=752233 denne skærm er lidt billigere og så har den en responstidder er 3 ms hurtigere... og de 3 ms er vigtige når det er f.eks spil. men det gør også billederne mindre slørede. kontrasten er det halve af den skærm som du fandt. men du kan se den bedre fra flere vinkler. du kan også slå en energisparefunktion til. jeg vil næsten sige at den fra komplett er bedre... den ville jeg selv vælge
hil
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. februar 2013 - 23:50 #2
fik ikke gjort teksten helt færdig. (ville have skrevet hilsen Martin ikke hil...) men den fra komplett er mindre end de andre (21,5")
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
11. februar 2013 - 16:04 #3
hva´ har du bare forladt tråden?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 17:43 #4
nej da.. men måtte da undersøge hva du skrev jo... hvis nu jeg vil op i 24" vil den her så være samme som den du foreslog bare i 24" http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=742667
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
16. februar 2013 - 23:03 #5
de ser fuldstændig ens ud i specs. prisen og størrelsen er sådan set forskellen. du må undskylde det sene svar men jeg har været i sverige... men ja, de er nærmest det samme.