Avatar billede daphne Novice
10. februar 2013 - 19:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overflytning af undermapper fra Live Mail til ny pc

Min mand har fået ny pc (også med brug af Windows Live Mail, og har haft en kammerat til at overflytte sine mails til den nye.

Det er også meget fint, der ligger, hvad der var i indbakken, og det er så dét.

Problemet er så nu, at min mand har haft en del mails liggende i undermapper, som IKKE er blevet rykket med over. Vi kan desværre ikke få kontakt med kammeraten p.t.

Hvordan får vi disse mails fra undermapperne rykket over ??

Meget gerne en beskrivelse trin-for-trin, da vi her i husstanden er lidt tilbage hvad angår computer-teknik.

På forhånd tak.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. februar 2013 - 08:41 #1
Hej har i prøvet at bruge Windows Let Overførsel?
Avatar billede daphne Novice
11. februar 2013 - 08:52 #2
Hvordan gør man det ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. februar 2013 - 08:59 #3
Hvilke Windows udgave er den gamle & hvilke er den nye?
Hvis  det er fra XP til Win 7 så hent dette værktøj.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=4503
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. februar 2013 - 09:26 #4
Hvis det er fra Win7 til Win7 så programmer tilbehør systemværktøjer tryk på dette er min gamle Pc og bestem hvor du vil lagre det Eventuelt USB! sæt USBén i den nye Pc. dobbeltklik på letikonet Voila.
Avatar billede daphne Novice
09. marts 2013 - 18:31 #5
Vi har haft én til at kigge på min mands pc, og der er vist tale om en fejl på harddisken, som vi lige skal have lokaliseret. Den skal lige vise sit ansigt igen med en fejlmeddelelse før vi kan gøre så meget mere ved det.

Tak for svarene.

Mvh.
Gitte