Avatar billede koppelgaard Praktikant
10. februar 2013 - 17:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

screen recorder

Nogen der kender et godt screen recorder program?
Freeware selvfølgelig
Avatar billede Blueeyez Mester
10. februar 2013 - 18:02 #1
Kommer jo an på om du skal bruge det til og lave en guide eller til og optage i spil, hvis det er til guider kan jeg anbefale: Screen VidShot og Camstudio begge er gratis, men hvis du vil bruge dem til spil skal du nok konfigurere dem lidt manuelt og selv der ved jeg ikke lige om du vil få optimal oplevelse ud af det..
Avatar billede koppelgaard Praktikant
10. februar 2013 - 18:35 #2
Jeg skal lave en vejledning, så de to foreslag er sikkert fine:)
send et svar :)
Avatar billede Blueeyez Mester
10. februar 2013 - 20:14 #3
Får du her :-)

Hvis du bruger studiocam bør du dog smide videoen igennem Windows Movie Maker da det program ikke komprimerer video filen så den kan let komme op på nogle GB, men med windows movie maker vil den få den ned i størrelse og dette problem har Screen VidShot dog ikke :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 02:49 #4
brug virtualdub til at komprimere videofiler
Avatar billede koppelgaard Praktikant
13. februar 2013 - 08:15 #5
altså når jeg har lavet en video, så skal jeg komprimere den bagefter, er det det du mener?
Avatar billede Blueeyez Mester
13. februar 2013 - 10:10 #6
#5 ja, men med Windows Movie Maker eller andet video redigering som kan følgende (Du kan blot bruge Screen vidshot) :-) Den er mere lige til og husk at teste FØR du faktisk skal bruge det (Blot så du ved det fungere som det skal) ;-)
Avatar billede koppelgaard Praktikant
13. februar 2013 - 18:44 #7
okay tak - jeg glæder mig til at komme igang:)