Avatar billede richardjensen Seniormester
09. februar 2013 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NEW8A16.temp -- Hvad er det ?

COMODO gør opmærksom på NEW8A16.temp,- som virker ret påtrængende, - jeg har prøvet at afvise,men det maser stadig på,og det gør mig mistænkelig, - - vedholdende,anmasende tilbud plejer at være 'af det onde'.
Hvad er det for noget ?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. februar 2013 - 13:55 #1
Det skulle have noget med Ask toolbar at gøre.
http://www.isthisfilesafe.com/filename/NEW8A16.tmp.exe_details.aspx
Ikke lige en jeg ville have på min maskine. Hader disse toolbars
Avatar billede richardjensen Seniormester
09. februar 2013 - 14:07 #2
Som du også har set, er der ret mange tvivlere med spørgsmål på nettet, men ikke rigtig valide svar, - stort set kun reklame, og det hejser 'det gule flag'.
Mon man kan blive fri,hvis man ikke har Ask tolbar ?
Avatar billede richardjensen Seniormester
09. februar 2013 - 14:24 #3
Har fjernet Ask toolbar (via kontrolpanel),og det ser ud til at have hjulpet, håber det varer ved.

Nogle af de anmasende tilbud kan godt sammenlignes med ægteskab;
'Man får hjælp til løsning af problemer, man ikke havde haft uden'.

Er du interesseret i points, så læg et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. februar 2013 - 14:56 #4
Det vil jeg godt.
Hvis du ikke har den vil jeg anbefale Revo Uninstaller free til at afinstallere med.
Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.