Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2013 - 16:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sony Xperia P

Hej er der nogle der ved, hvad det symbol i den gule cirkel betyder !
Der ligner to hænder, der holder om et eller andet.
http://i.imgur.com/yQ68ifA.png
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2013 - 09:36 #3
Nok ikke, når jeg kikker i oversigten til sony xperia er symbolet ikke nævnt  ( side 140 ). Når jeg sætter telefonen til opladning bliver ikonet mindre tydeligt.

http://www-support-downloads.sonymobile.com/lt22/userguide_DA_LT22_1262-7675.2_Android4.0.pdf
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2013 - 14:44 #4
Jeg har kontaktet Sony support og håber der et klogt hoved der ved hvad det er, det er en ny telefon - mit egnet bud vil være, det kan havde noget med batteri at gøre. Den er kun cirka 10 minutter om at oplade.

Tråden bliver lukket søndag.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2013 - 10:21 #5
Lukket
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2013 - 12:07 #6
Det er fordi batteri spare funktionen er aktiveret. ;-)