Avatar billede Brugersoren Nybegynder
06. februar 2013 - 20:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mærkelige .reg filer

Jeg har 5 filer liggende i min mappe: Dokumenter:

current, users, machine, root og c user - aller sammen type: Registreringer (.reg).

Har ikke selv placeret dem Dokumenter-mappen og aner ikke hvad de er der for. Nogen der ved om det er farligt at slette dem?

Mvh. Søren
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2013 - 21:39 #1
Hvor gamle er de?

Har du brugt et rense program som har spurgt om du vil lave en backup af registreringen før det rensede i den?
Avatar billede falster Ekspert
06. februar 2013 - 22:59 #2
Forrige indlæg er inde på det rigtige.

Hvis du har anvendt CCleaner gælder dette:

"a. Using Windows Explorer, navigate to the folder with the Registry backup (a file with the extension .REG). By default, CCleaner stores these backups in your My Documents folder."

http://www.piriform.com/docs/ccleaner/troubleshooting/problems-after-you-have-run-ccleaner

Dvs., at det eneste problematiske ved at slette filerne er, hvis du skal bruge dem til at gendanne registry.

Det er næppe tilfældet, hvis din pc har kørt uden problemer siden datoen for filerne.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
07. februar 2013 - 06:40 #3
Filerne er fra 9. 2010. Har ikke brugt renseprogrammer, så vidt jeg husker, men dog Slow PC-fighter, som jeg abonnerer på. Ergo jeg sletter dem bare?
07. februar 2013 - 10:06 #4
Hmmm... Mht [Slow PC-fighter] ... læs her ->
www.eksperten.dk/spm/896485

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
07. februar 2013 - 10:45 #5
Godt så.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2013 - 16:06 #6
Ja er de så gamle må du have nogle nye gendannelses pukter at lege med.