Avatar billede LauraNielsen2200 Nybegynder
05. februar 2013 - 15:08 Der er 3 kommentarer

Overførsel af kontakter fra Telefon til Simkort HTC Wildfire

Hej.

Er der en hjælpsom sjæl, som ved, hvordan man kan overføre kontakter fra telefon til sim-kort på en HTC wildfire?
Jeg så et ældre indlæg, hvor der var en der havde samme problem. Han beskrev, at man kun kunne overføre én af gangen.

Men det kan jeg heller ikke finde ud af.

Venlig hilsen.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2013 - 20:16 #1
Prøv at eksportere til sd kort og derfefter importere fra sd kort - måske får du muligheden for at importere til SIM kort. Der vil evt. gå noget info tabt, da SIM kort ikke understøtter de felter som telefonen gør.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2013 - 11:31 #2
Måske skal du spørge på en anden måde ;-) Hvordan sikkerhedskopier jeg kontakter over på SD kort. Klik på kontakter - tryk på Indstillinger den med de tre streger. På min andriod  står der Sik.Kop.Kontakt. Jeg kan nu vælge at sikkerhedskopier kontakter over på SD kort.

Afhængig af hvilke android man har, er der forskellige muligherder.
http://theunlockr.com/2012/05/18/how-to-import-and-export-contacts-on-your-android-phone/
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2013 - 11:34 #3
Glemte lige at det samme "tricks" også gælder SIM kort.