Avatar billede GoeglerJohn Nybegynder
02. februar 2013 - 13:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til lydfil fra Xbox 360 til Pc

Hej..
Jeg har overført nogle sange fra min xbox harddisk til min pc via et xbox transfer kabel men filerne er ikke specificeret, filtyperne hedder bare "fil". Jeg har prøvet at tilføje .wav .mp3 og .wma men det virker ikke.. Hvordan får jeg dem til at virke igen.. ?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 04:31 #1
alt indhold på en xbox bliver signeret med en kode, dvs. faktisk sige det bliver krypteret.

det er for at man ikke kan kopiere fra den :)

--

No man the xbox 360 only saves the music of the original cd and it don't save any other format like mp3 and wma but you can listen to the musice of any format even mp3 and wma with the cd in your xbox 360 but the only thing is thaty the xbox 360 wont save it to the memory0

--

hvis du vil have audio ud af din xbox, skal du have et developer kit (som man har når man udvikler ting til den).

audio filerne er hverken dit eller dat, det er proprietært ms format (dvs det kendes ikke), man skal bruge devkit til at signere/konvertere når man lægger noget ind på den.
Avatar billede GoeglerJohn Nybegynder
13. februar 2013 - 16:47 #2
Okay.. Det er da besværligt at få sin musik tilbage.. Men mange tak for svaret.. :)