Avatar billede renekwilkens Nybegynder
02. februar 2013 - 09:08 Der er 1 kommentar

Stilbillede ved visning af film på Panasonic tx-p46gt30y fra harddisk

Hej.

Jeg har nu prøvet alt muligt forskelligt, og kan ikke få det til at fungere. De fleste film som jeg ser over Western Digital, den bedste af slagsen, vil til tider lave stuntet med at billede ikke går væk og løber ud i det næste billede. Har prøvet at afspille filerne på min computer hvor der ikke er noget problem. Afspiller filerne .mvk,  i størrelserne 10 - 20 gb og format 1080p. Jeg har ekstra købt ny harddisk da jeg troede at gunden var for langsom en harddisk.

Så er der nogen der kan forklare mig problemet? Er der evt. en anden måde at afspille filmene på? Eller er det en indstilling op tv'et`? Eller er det muligvis forkerte filer?

Vh René
Avatar billede foodear Praktikant
02. februar 2013 - 09:38 #1
Prøv at konvertere filerne til 720p, mener ikke den kan afvikle 1080p via USB, men kun via HDMI