Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. februar 2013 - 02:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

LAN-Forbindelse

Dette ikon popper frem nede i notifikations området konstant, også selvom jeg kører trådløst. Jeg har så været inde og fjerne fluebenet i "Giv besked, når denne netværksforbindelse har begrænset eller ingen forbindelse" men alligevel kommer den frem..
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
01. februar 2013 - 07:58 #1
Som regel er der samme sted - måske under avanceret - hvor du kan sætte hak om ikonet skal vises på proceslinjen - den skal bare slåes fra også ..
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2013 - 10:41 #2
Du går i start-indstillinger-netværksforbindelser-højreklikker på din lan forbindelse med kabel og vælger egenskaber.
Her fjerner du hakket ved "vis ikon på proceslinjen når der er oprettet forbindelse"
Efter dette skulle du ikke få flere beskeder om det.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. februar 2013 - 22:45 #3
#1 Det er der ikke.

#2 Er prøvet desværre, jeg får stadig beskeden LAN forbindelse - et netværkskabel er ikke tilsuttet.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2013 - 08:55 #4
Hvis du bruger trådløs netkort, kan det tænkes du skal deaktivere det interne  kabel monterede netkort på bundkortet.
Prøv at se om det løser problemet for dig.
Der er muligvis også en mulighed med at deaktivere i bios,men prøv først i enhedshåndteringen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. februar 2013 - 23:41 #5
Det virker med deaktivering, men når man har fjernet fluebenet i "Giv besked, når denne forbindelse har ingen eller begrænset forbindelse" så burde den da ikke poppe frem?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
07. februar 2013 - 21:04 #6
lukkes..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
07. februar 2013 - 21:04 #7
lukkes