Avatar billede tazzer Nybegynder
31. januar 2013 - 01:06 Der er 1 kommentar

Contactform 7, wordpress melder:Det mislykkedes at sende din besked. Prøv venligst senere eller kontakt administratoren på anden måde.

Hej alle.

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig videre. Jeg har lavet en sode med møg og besvær via wordpress, da jeg ikke kan programmere/kode. Nu har jeg så indsat contactform 7 plugin og alt ser fint ud. Men når jeg så laver en test og vil sende en besked, skriver den følgende:
Det mislykkedes at sende din besked. Prøv venligst senere eller kontakt administratoren på anden måde.

Selve opsætningen ser sådan ud (efter jeghar rodet lidt med det efter at have googlet mig frem- uden held)

Kopier og indsæt denne kode i dit indlæg, side eller indholdet i en tekst-widget.

Ældre kode er også tilgængelig.

Formular
<p>Dit navn (skal udfyldes)<br />
    [text* your-name] </p>

<p>Din e-mail (skal udfyldes)<br />
    [email* your-email] </p>

<p>Emne<br />
    [text your-subject] </p>

<p>Din besked<br />
    [textarea your-message] </p>

<p>[submit "Send"]</p>Generér tag
TekstfeltE-mail-feltTekstfeltDropdown-menuAfkrydsningsfelterRadioknapperAcceptKontrolspørgsmålCAPTCHA-kontrolFiluploadSend-knap

E-mail
Til:

Fra:

Emne:

Yderligere headers:
Reply-To: hcgkur@live.dk
Filvedhæftninger:

Brug HTML til indholdet Besked:
Fra: <[your-email]>
Emne: [your-subject]

<span title="message body">Selve beskeden:</span>
[your-message]

--
Denne e-mail er sendt via en kontaktformular på  http://hcgkur.dk

E-mail (2)
Brug e-mail (2)

Til:
Fra:
Emne:
Yderligere headers:
Filvedhæftninger:
  Brug HTML til indholdet Besked:
Besked:
[your-message]

--
Denne e-mail er sendt via en kontaktformular på  http://hcgkur.dk

Beskeder
# Afsenders besked blev sendt

# Det mislykkedes at sende afsenders besked

# Der forekom valideringsfejl

# Submission was referred to as spam

# Der er betingelser, som afsender skal acceptere

# E-mail-adressen, som afsender indtastede, er ugyldig

# Der er et felt, som afsender skal udfylde

# Uploadning af en fil mislykkedes af en eller anden grund

# Uploadet fil har ikke en tilladt filtype

# Uploadet fil er for stor

# Uploadning af en fil mislykkedes på grund af en PHP-fejl

# Svaret, som afsender indtastede, matcher ikke CAPTCHA-kontrollen

# Afsender indtastede ikke det rigtige svar på kontrolspørgsmålet

Yderligere indstillinger

Nogen der måske ved hvad jeg kan gøre, for det kommer op at virke igen?? Er helt lost desværre..

På forhånd tak,

Venlig Hilsen
Natascha
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 04:49 #1
der må være et password for at sende mails.
et eller andet sted..