Avatar billede CatGr Nybegynder
30. januar 2013 - 20:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fejl Kode 64C??

Hejsa derude.

Jeg har lige reinstalleret min pc og er igang med at få den opdateret da jeg er stødt på denne fejl og ikke kan komme videre :(

"Sikkerhedsopdatering til den videredistribuerbare Microsoft Visual C++ 2008 Service Pack 1-pakke (KB2538243)

Installationsdato: ‎30-‎01-‎2013 20:18

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 64C"

Er der nogen der har en ide om hvad der går galt?
Jeg kører Win7 Home, 64 bit

På forhånd tak :)

Mvh Cat
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2013 - 21:05 #1
Hej cat og velkommen til.
Prøv at køre fix it fra dette link, som vil nulstille windows update komponenter.
http://support.microsoft.com/kb/971058
Avatar billede CatGr Nybegynder
30. januar 2013 - 21:15 #2
Tak :))

Jeg prøver med det samme... :)
Avatar billede CatGr Nybegynder
30. januar 2013 - 21:35 #3
Æv :( de kunne ikke fixe det :(
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2013 - 23:51 #4
Prøv at hente den her og manuelt installere den:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=26368
Højreklik på den og kør som administrator når du installerer.

Du skal hente den midterste af filerne til dit system.
Avatar billede CatGr Nybegynder
31. januar 2013 - 10:50 #5
Tak endnu engang,som anvist, så gjort :))

Men har så et nyt spørgsmål:
Har nu hentet den og umiddelbart er den installeret uden problemer, men den står stadig på listen, hvor den ikke virkede.

Hvordan/hvor sletter jeg den? Jeg kan ikke få lov at gøre det under installerede updateringer, hvor den ligger uden installeringsdato sammen med SilverLight som heller ikke kunne installeres.
Forventer lidt at der bør være flere opdateringer der venter, fordi de to hænger eller...?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2013 - 10:53 #6
Kører ikke selv Win 7 så jeg linker lige til en fremgangsmåde her:
http://www.sevenforums.com/tutorials/24373-windows-update-uninstall-update.html
Avatar billede CatGr Nybegynder
31. januar 2013 - 11:40 #7
Armeeen jeg tror sørme jeg har fixet det. ;)

Dit link viste kun hvorledes man fjerne installerede updates, men min drilske update var ikke installeret, blot downloadet.

Men det førte mig videre til dette link:
http://www.troublefixers.com/how-to-remove-downloaded-but-not-yet-installed-windows-update-files/

..og deres anvisning fulgte jeg. Måtte dog fjerne opdateringer 4 dage tilbage, før win update søgte opdateringer uden at bede mig installere den fejlne download.

Den har kørt og siger nu at der ikke er flere opdateringer, hvilket jeg finder lidt underligt men kan jo kun stole på at det er rigtigt...eller hva?

Tak for hjælpen John :)
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2013 - 12:29 #8
Velbekomme.
Ja det kunne måske være tilfældet.
Måske er din pc blevet vurderet på en forkert baggrund, så Window Update har hentet nogle forkerte updates ned, der derved har lavet kludder i det.
Men det vil fremtiden vise :-)
Avatar billede CatGr Nybegynder
01. marts 2013 - 06:52 #9
Vil lukke denne tråd med at fortælle at en rep. kom frem til at min harddisk var ved at stå af. Øv øv
Avatar billede CatGr Nybegynder
01. marts 2013 - 06:57 #10
Tak til 220661 :)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2013 - 08:07 #11
Det er i orden. Du lukker bare.