Avatar billede imma Forsker
30. januar 2013 - 14:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billeder på nettet - streaming ?

hejsa, kan ikke oprette spørgsmål andre steder end her...

men arbejder på en sfo, og ville gerne samle alle vores billeder på internettet... vi har 3 tv som gerne skulle streame disse billeder gerne via wd tv lives, eller andre gode forslag...

hvor kan man ligge billeder op, og kan man gøre det automatisk via sin smartphone ??
Avatar billede chalde Seniormester
30. januar 2013 - 14:53 #1
Skal det være internettet?
Jeg tænker at en lokal løsning muligvis kunne være vejen frem. Så kommer i også udover problematik med forældre og persondataloven (nogle forældre kunne måske gå en anelse i baglås hvis billeder, uden forudgående godkendelse, blev lagt på nettet til frit skue, og her er persondataloven på deres side).
Avatar billede Blandy Praktikant
30. januar 2013 - 15:16 #2
Jeg tænkte på en lille pc med internetforbindelse til dropbox på hver pc.. Hvor forældre kan deles om, evt konto hvor de kan ligge det op?

Og så få et slideshow til at pege I den mappe som dropbox syncer med.
Avatar billede imma Forsker
31. januar 2013 - 20:03 #3
det behøver ikke være internet....

det skulle være en lukket gruppe såsom flickr ...

løsningen skal indeholde, et sted hvor billederne nemt kan gemmes....gerne med mulighed for fremtidige videoklip også...

det skal vises internt på vores 3 tv i 2 forskellige afdelinger..

billederne kommer fra både digitale kameraer android tlf og iphones...

tænkte i første omgang flickr...

vi har wd tv lives som media streamers.. men kan godt overveje en NAS, men kender intet til det...
Avatar billede imma Forsker
02. maj 2013 - 22:57 #4
prøvr lige at ope den her
Avatar billede imma Forsker
13. januar 2014 - 08:47 #5
haps